Týden Vodních prací v Herolticíh 13.-20.8.2011

15.08.2011 21:59

Po týdnu v Pelhřimově jsme jeli hned do Heroltic a snad poprvé jsme přijeli tak akorát včas. Hned po příjezdu mi bylo divné, že je tam tolik Berňákčků. Po chvilce mi docvaklo, že to asi bude jyný tábor. A byl. To by vůbec nevadilo, kdyby naši aeměli zákaz chození na volno i mimo výcvik. První dva dny jsme cvičily na brněnské přehradě, pak byl jeden den volno, pokterém jsme pokračovali na Dalešicích další dva dny. Berry cvičil jen motivační aporty, protože se mu nechtělu moc do vody, a tak jsme si nové cviky bohužel nevyzkoušeli. Celý týden bylo krásně. Náš kapitán, co nás vozil na lodi mi nabídl, jastli bych si nechtěl udělat ,,řidičák na loď" což jsem přijal. Tím pádem se nám pobyt v Herolticích prodlužil ještě o jeden parný den :) Při kterém jsem absolvoval kurz, abych to všechno chápal:) Musím kapitána pochválit, protože vše krásně vysvětlil. Týden byl suprový, škoda jen, ře se Berrymu nechtělo do vody :(

 fotky 

www.bordera.webnode.cz